Följ mig på Instagram: @helenwil

tisdag, juni 16, 2009

En morgon som denna...

...önskar man kunde vara för evigt!
Vaknade imorse och drog upp gardinen; strålande sol!!! Efter några dagars spöregn var det välkommet. Härligt att dra på sig kläderna och ge sig ut på en joggingtur! Alla dofter en tidig sommarmorgon och fågelkvitter, ibland är Sverige ett otroligt vackert land! Då vill man att den där morgonturen ska vara för evigt! Den som annars brukar vara så jobbig och motig att ta sig ut på.

När jag har kommit en bit på min runde springer jag förbi en liten sjö. Där häckar det väldigt mycket fiskmåsar och de brukar sitta på gångvägen och skrika. Tidigare har de flugit iväg och sen tillbaka när man sprungit förbi. Men den här veckan tycker jag att de har blivit lite mer närgångna och de kraxar på ett oroväckande sätt. Lite rädd för att det ska börja springa ungar där så att man blir attackerad när man ska förbi!!

Nu är det dags för dusch och frukost, sedan jobb och träning!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar