Följ mig på Instagram: @helenwil

söndag, juni 14, 2009

God morgon!!

Sovmorgon idag! sov ända till 9.20. Skönt! Och vila från morgonträningen. Har pratat med Tobias och ätit en mysig frukost för mig själv (gröt, proteinpulver och nötter; som vanligt). Nu sitter jag här och slösurfar och dricker kaffe. Köpte en pressobryggare för några veckor sen, men jag har inte hunnit prova den för än nu. Gott kaffe blev det!! Synd att vi inte har nån mjölk hemma bara, men jag får ju skylla mig själv när jag glömde köpa det igår.



Idag ska jag en sväng till Borlänge och Kupolen. Jag och mormor ska ut och shoppa lite. Byxor till henne och en löpajacka till mig. det regnar ju titt som tätt ute nu och den jag har behöver ju tvättas och då behöver jag en till som jag kan varva med.

Sen ska jag handla mat och göra matlådor.

Ska bli skönt med kortvecka. Midsommarafton på fredag och Tobias kommer hem på torsdag natt!!

Men innan dess är veckan fullspäckad!!! Jobb imorgon kväll och träning på det, provträning på nytt gym på tidag, personalfest på onsdag och städning på torsdag. Fullproppat schema den här veckan!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar