Följ mig på Instagram: @helenwil

tisdag, juni 02, 2009

Springtur "med huvudet"

Jobb hela dagen idag. Hann med en tur till vårdcentralen för en hörselkontroll. Fick en remiss därifrån till lasarettet, får se vad de kommer fram till där....
Efter jobbet drev jag runt på stan en sväng. Var till banken och kollade lite på träningskläder. Hittade dock inget jag gillade. Hann med en fika på Waynes innan jag cyklade hem.
Upptäckte då att det är slut på NCIS, uuuuääääää. Vad ska ja då titta på!!!
Det fick bli en längre joggingtur istället. 8,5 km och 900 kcal.
Idag saknades dock den där "leva i nuet" känslan och jag fick springa med huvudet. Tvinga mig själv att fortsätta sätta den ena foten framför den andra. Men oj så nöjd jag känner mig nu när jag är hemma igen!!
Nu är det dags för dusch och mat sedan sängen!!

1 kommentar:

  1. Hej!

    Vilken fin och välskriven blogg du har. Jag är läkarstudent i Stockholm och ung 23-årig mamma till en liten busflicka. Jag har en blogg i vilken jag skriver om mig och mitt liv med lilla dottern, samt om hälsa och hur vi tillsammans kan hjälpa människor i nöd. Många bloggar skriver om ”dagens outfit”, men jag har förutom detta även något som jag kallar ”dagens reflektion” – då jag berättar om något jag lärt mig under dagen eller reflekterar runt ett tänkvärt citat. Min tanke bakom detta är att om fler bloggare gjorde detta så skulle vi tillsammans åstadkomma ett hav av kunskap! Jag har även en unik tjänst som innebär att min bloggs läsare kan STÄLLA VILKEN FRÅGA SOM HELST OM HÄLSA OCH SJUKVÅRD till mig. Jag besvarar frågan direkt om jag kan, jag letar upp svaret i medicinsk litteratur om jag vet var jag ska hitta informationen och jag frågar en forskare eller läkare om jag inte kan ge ett tillfredsställande svar själv. Jag lovar att återkomma med svar på alla frågor inom max några dagar! En läsare har just frågat om hur man kan träna efter förlossningen. Jag har därför precis (5 juni 2009) publicerat en lång artikel på bloggen om effektiva och säkra träningsformer under graviditet och förlossning, med mina bästa tips om träning för mammor!
    Du är otroligt välkommen till min blogg! Tipsa gärna om den till vännerna eller länka om du tycker att mina idéer verkar intressanta! Ha det bäst!!

    Besök min blogg http://metrobloggen.se/youngsexylovelyexpatchinesegirl

    SvaraRadera