Följ mig på Instagram: @helenwil

tisdag, oktober 30, 2012

Rethosta och migrän är ingen bra kombination…

Dags för tenta nummer två idag. Den första skrevs igår och den tredje ska skrivas på söndag. Sen ska fru Wilhelmsson vila sin stackars trötta hjärnceller i några timmar innan de nya kurserna börjar på måndag. Puh… Kände mig lagom seg igår när första tentan var klar. Tog mig hem för att repetera lite till idag. Men jag kände att jag var väldigt ofokuserad och orkade inte koncentrera mig. Så jag åkte till gymmet istället! Ett tungt benpass avverkades tillsammans med Thess. Allt för lände sedan vi tränade ihop! Helt slut i benen efteråt! Hade lite huvudvärk igår kväll, så jag gick och la mig tidigt. Tänkte att det var för att jag sovit för lite den senaste veckan. Men med rethosta blev det bara värre under natten och illamåendet kom smygandes. Att hosta stup i ett när man har migrän är ingen hit! Så idag känner jag mig ännu segare och tröttare än igår. Men det är bara att bita ihop. Startar dagen med migränmedicin och en extra kopp kaffe innan jag beger mig mot skolan. Dags för nästa urladdning av kunskap och fem timmar av flervariabels analys!

SÅ HÅLL TUMMARNA FÖR GUDS SKULL!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar