Följ mig på Instagram: @helenwil

måndag, oktober 15, 2012

Smärta!

Tränade ben igår. Kände mig sliten idag så jag bestämde mig för att vila från gym och bara ya mig en lätt joggingtur. Hade en runda på dryga 8 km i tanken när jag stack iväg. Väl ute var det dock skönt att rensa huvudet från dagens tentapluggande. Turen slutade därför på dryga 13 km istället... och nu är benen så stela att jag vinglar runt här hemma som ett fyllo. AJ! Träningsvärk deluxe!
Mannen sitter bredvid mig med stela ben han också. Han konstaterade även att det var tur att vi inte hade tvättstugan idag... ingen av oss hade klarat av att gå fem våningar för att hämta den!

Nu ska jag spendera resten av kvällen framför tvn med bemen i högläge och äta lite chokladpudding gjord på lika delar complete protein mintchoklad och sloow protein choklad. Toppa med jordnötssmör för lite extra vardagslyx!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar