Följ mig på Instagram: @helenwil

torsdag, oktober 25, 2012

Inte så pigg...

Sitter i skolan. Tröttare än tröttast. Tentapluggar till max. Vilket gör att jag prioriterar bort sömnen. Har tränat ganska sent på kvällarna senaste veckan. Då tar det ett tag att komma ner i varv. Igår satt jag och räknade till 20, sen tröttnade jag. Tänkte mig en lätt jogg, men när benen var igång så tog de  mig hela 10 km. Skönt att rensa tankarna lite. Det slutade dock med att jag åt middag vid 21.30... inte optimalt.
Det är ett problem jag har när jag pluggar. Jag fastnar i böckerna och glömmer bort tiden. Missar måltider. Och det känns när jag tränar. För lite energi och för lite sömn. Dålig kombination för formen.

Kände mig lite hänging igår morse. Men mådde prima på dan. Det gör jag inte idag. Ont i halsen, ont i lederna och feberfrossa. Att sitta i skolan och försöka trycka in logaritmer, derivator, integraler och transformer är tillräckligt svårt ändå. Utan feberdimmor! Bara att bita ihop och göra sitt bästa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar