Följ mig på Instagram: @helenwil

torsdag, oktober 11, 2012

"Vilovecka!"

Tanken var att jag skulle vila denna vecka och låta kroppen återhämta sig. Men igår fick det vara nog. Efter att ha suttit och räknat hela dagen var jag helt slut i huvudet och behövde rensa tankarna. Vart gör man det bättre än på gymmet!?!? Fast egentligen så har jag ju vilat en vecka... senast jag var på gymmet var ju onsdagen förra veckan...
Axlar och armar fick sig en omgång. Galet tryck. Galen pump. Galen energi. Jag hade glömt bort hur det kändes att träna med massa kolhydrater i musklerna! Fick sån pump att jag inte kunde böja armarna! Lovely! Fick även för mig att jag skulle göra några dips för skojs skull. Men jag hade sån pump att jag inte kund böja armarna tillräckligt! Så de får vänta till en annan dag!

Ställde mig även på vågen igår. +4 kg sedan i fredags. Troligtvis en hel del vätska efter helgens obegränsade intag av onyttigheter! Känner mig svullen och slät. Idag var det bara 3 kg plus, så jag antar att kroppen kommer stabilisera sig så småningom. Lustigt det där. Man kämpar i månader för att vara i toppform. Sedan tar det två dagar för den att försvinna! Nä, tillbaka till rutinerna igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar