Följ mig på Instagram: @helenwil

fredag, maj 25, 2012

Trötter!!

Ligger i soffan och slöar framför tvn. Trött i kroppen efter veckans träning. Vaknade med halsont imorse, så dagen löptur fick ställas in. Tog mig dock en tur till gymmet för axlar och triceps. Nytt sällskap innebar nytt upplägg och mycket mjölksyra! Riktigt bra pass! Börjar även få träningsvärk i ryggen från gårdagens styrkepass. Lovely!
Imorgon är första fria dagen på dieten. Vi ska på bröllop så då passar jag på att fylla på energinivåerna hela dagen. Har bunkrat upp med keso och frukt. Det var det enda jag var sugen på! Men ska nog unna mig en Recoverybar eller två också!
Nu hägrar sängen och förhoppningsvis en bra hals imorgon. Hoppas kunna ta igen löpturen innan det är dags för kalas!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar