Följ mig på Instagram: @helenwil

fredag, maj 04, 2012

Slut på finvär!

Glädjebesked från osteopaten igår! Benhinnan och hälsenan är mycket bättre och jag får börja springa igen! Dock i små etapper och hela tiden känna efter. Det kommer att göra ont i början, men det är helt ok. Så länge det inte gör “för” ont… bra att säga till nån som biter ihop och kör på. Fortfarande is och zon på benet, speciellt efter träning.

För övrigt så regnar det idag. Finally! Har hållit mig inne större delen av veckan på grund av allergi, fram för allt tränat innan. Men med ett ben som är bättre och regn så kanske jag kan ge mig ut på en lite springtur senare idag!

På schemat idag står träning, posering med Thess, träning igen, plugg, jobb och lite mer plugg. En helt vanlig dag alltså!

tf_logo

1 kommentar:

  1. Härligt, blir lite orolig att du ska köra för hårt ! Ta det lite easy!
    Kram PAPPA

    SvaraRadera