Följ mig på Instagram: @helenwil

fredag, mars 02, 2012

60 års kalas och plugg

Ja, det är vad mina dagar har bestått av. Och en del träning så klart! Det börjar närma sig tentor, två veckor kvar idag… Ångesten har inte riktigt infunnit sig än. Känner mig förvånansvärt lugn den här gången. Jag hoppas att jag har så bra koll på läget som jag tror att jag har! Jobbar i helgen, men på måndag är det bara att stänga in sig och plugga så mycket som möjligt. Hej då sociala liv…

2012-02-26 10.21.07
Årjängs stolthet!

Förra helgen var vi i Årjäng då min svärfar fyllde 60. Tobias och hans syster fixade ett hejdundrande kalas som present. Hela helgen bestod av matlagning, dukning, bakning (jag stod för tårtorna) och städning. Men riktigt kul hade vi! En stor bonus var att mina föräldrar också var med på kalaset, så jag hann med att träffa dem en stund också!

image

Det nya träningsupplägget flyter på bra och vi har tagit oss igenom tre av fyra veckor. Efter det är det dags att lassa på mycket vikt och få reps. Är inte riktigt klar med hur upplägget kommer se ut i detalj, men det ligger i bakhuvudet och mognar! Får dock vänta till efter tentorna innan jag skriver ner det på papper.
Jag kommer även att börja föra träningsdagbok på kolozzeum forum så om ni är intresserade kan ni kika in där! Har dock inte börjat skriva än, men förhoppningsvis är jag igång till helgen! Mer info kommer då!

Passade även på att städa ur tomma burkar och påsar från tillskottshyllan. Nu är den sorterad och snygg igen! Allt får dock inte riktigt plats så det kanske är dags att köpa en ny hylla…

image

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar