Följ mig på Instagram: @helenwil

torsdag, mars 22, 2012

Tjejhelg!

Imorgon bär det äntligen av!
Vi är tre tjejer här nerifrån som ska åka upp till Stockholm och hälsa på en fjärde. Kul ska det bli! Det vi alla har gemensamt är träning. Så i helgen ska det tränas, ätas och pratas. Superkul! Vi fick planeringen skickad till oss av tjejen vi ska bo hos.

Lördagen startas med BodyPump alternativt gym. Efter det blir det lite mat och slapp i soffan samt för min del ett besök hos Fairing för att fylla på mina förråd. Eftermiddagen ska spenderas med lite stepintervaller och efter det ännu mer mat! Sen får vi se vad kvällen har att erbjuda, men jag antar att det blir soffan och mys efter en intensiv dag!

Söndagen inleds med morgonpromenad för de som vill därefter våffelfrukost eftersom det är våffeldagen. När vi smält maten bär det av mot gymmet igen. Styrketräning och tabathaintervaller på spinningcykeln står på schemat. Intensivt och galet roligt kommer det att bli! Om alla pass genomförs återstår att se, men jag ser fram emot att spendera en hel helg med likasinnade!
Och det bästa av allt; Kurserna är avslutade så jag behöver inte ägna en tanke åt studierna!
Förra beställningen från Fairing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar