Följ mig på Instagram: @helenwil

måndag, mars 05, 2012

Träningsdagbok

Då var träningsdagboken startad! Jag ska försöka uppdatera den så gott jag kan. Är ni intresserade av vilka övningar jag använder och hur jag lägger upp träningen kan ni klicka HÄR!

Annars har det inte hänt så mycket sedan sist. Pluggat en hel del, tränat och jobbat helgen som var. Så kommer min vardag se ut i två veckor till. Tentorna närmar sig och en uppsats ska skrivas. Det är jobbigt i perioder att gå i skolan. Men det är fortfarande självvalt så det är bara att bita ihop. Om två veckor får jag sova igen och umgås med vänner, tills dess är det fullt fokus som gäller!

2 kommentarer:

  1. Jag är så imponerad av dig som pluggar - bara tanken på att skriva en uppsats gör att det låser sig för mig! :)
    Jag kommer följa dig slaviskt på träningsdagboken - peppa mig själv att VERKLIGEN komma ur soffträsket!!! :)
    KRAM snart ses vi!!!!!!

    SvaraRadera
  2. Som tur är går det ju i perioder. Bara några veckor som det är så här mycket. Kul att nån är intresserad av träningen! Det blir nog ett sätt för mig att hålla lite koll också! Och snart är det dags för en riktig tjejhelg, det var allt för längesen vi sågs! längtar!!! kram

    SvaraRadera