Följ mig på Instagram: @helenwil

fredag, maj 20, 2011

Fredagsmys

Fredag igen och helg. Trevliga planer imorgon då jag ska på grillfest! Annars är det plugg som gäller hela helgen. Har några arbeten att skriva klart innan terminen är slut och planen är att det ska ske i helgen.

Fredagsmyset sker dock i all ensamhet. Tobias är ju borta ett tag till så jag får roa mig själv. Så kvällen idag har spenderats på gymmet med Therese. Superkul att ha nån att träna med! Hon ska tävla på lucia och jag gör allt jag kan för att peppa henne i träningen! Ska bli superkul att följa henne och två till tjejer nu under hösten. Det är första gången de tävlar och jag ser fram emot resultaten!
Idag var det rygg och baksida lår som fick sig en omgång! som vanligt ett liiiite för långt pass. Men det är ju så trevligt att skvallra mellan seten! Och har man inget planerat efter så gör det ju inget!

 20110520 (40)

Är helt slut i ryggen efter massa chins och tunga övningar. Ser fram emot träningsvärk imorgon! Försöker förövrigt att öva in alla övningar till Fitness five. Har för vana att hålla emot allt jag kan på vägen tillbaka i alla övningar, vilket bara slösar energi när man ska göra många reps. Så nu tränar jag på att bara släppa när jag dragit upp mig själv i chinsen. Knepigt!

Nu blir det lite mys med te och Så ska det låta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar