Följ mig på Instagram: @helenwil

onsdag, juni 08, 2011

Full fart!

Senaste veckorna har varit fulla med saker att göra!
Jag var på en intervju för ett sommarjobb och en vecka senare var det dags att börja jobba. Hotellreceptionist ska jag jobba som hela sommaren! Så de senaste veckorna har bestått av jobb, uppsatsskrivande och träning. Så mycket annat har jag inte hunnit med!

Helgen var jag dock ledig, skolan slut och Tobias var hemma. Underbart att umgås med honom! Vi hann med massa träning, sol, bad, vänner, shopping och båt-åkande. En helg full med aktiviteter helt enkelt!

Imorgon kommer mina föräldrar ner för att titta på när jag ska tävla i fitness5 på lördag. De har inte varit här än så det ska bli kul att få visa dem hur vi bor! Längtar!

Nu ska jag iväg och jobba. ses!

IMG_0907

Jag och Tobias på en av helgens aktiviteter!

IMG_0910

2 kommentarer:

  1. Johanna Glaas2011-06-09 22:38

    Najsiga bilder :-) Bättre att hålla i kärlekshandtagen och åka bilring än...ja, you know, ha dem runt midjan. Typ.
    Hoppas på bra väder på lörd, isf kommer jag ut till Långö och hejjar på dig.
    Om du inte redan har hittat denna bloggen så rekomenderar jag den starkt:

    http://candydarling.shapemeup.se/category/okategoriserad/

    Må väl!

    SvaraRadera
  2. Super! Ska kolla in bloggen!
    Och jag hoppas ni kommer imorgon! Behöver all påhejning jag kan få!

    SvaraRadera