Följ mig på Instagram: @helenwil

torsdag, juni 30, 2011

Final i Fitnessfive!

Fick ett mail i måndags att jag är med i finalen i fitnessfive! Alla som kvalat kunde inte vara med och jag knep sista reservplatsen. Går in med det sämsta resultatet, men vetskapen om att jag fick en del bortdömda reps känns bra. Målet är att få alla reps godkända denna gång. Jag ska verkligen satsa allt på det! Så lördagen kommer spenderas i Åhus med trevligt sällskap! Tre tjejer är vi från gymmet som ska vara med och tävla. Kul!

Vi skulle egentligen ha åkt till Stockholm på officersexamen på fredag och till Årjäng på 30 årskalas på lördag. Dessa planer fick jag tyvärr ställa in till förmån för tävlingen. Men Tobias åkte hem till sina föräldrar några dagar extra eftersom jag ändå jobbar nätterna innan.

Nu ska jag laga lite mat innan det är dags att bege sig till jobbet. Slutade 7 i morse och var där på möte vid 15, så det har inte blivit många timmars sömn. Tänkte sova lite nu på kvällen innan jobbet, men har inte kunnat somna. Kommer antagligen bli en lång natt! Får bli mycket kaffe inatt! Men sen är jag ledig ända till måndag kväll! Nice!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar