Följ mig på Instagram: @helenwil

lördag, juni 25, 2011

Come back!

Efter några dagars extra vila har jag nu tagit mig tillbaka till gymmet igen. Hade planerat in en vilovecka för att låta kroppen återhämta sig ordentligt. Fyra dagar lyckades jag hålla mig, sedan klev jag in på gymmet igen! Ett stenhårt benpass med Therese stod på schemat och herregud vad vi tog i! Underbart att känna musklerna arbeta! Har även hunnit med ett axelpass med maken. Det är mitt fokus för tillfället. Jag vill ha lite större rundare axlar och lite bättre lårsvep. Kämpar på för att förbättra mig till nästa tävling!

Igår var det lövmarknad här nere i Karlskrona. En återkommande marknad som startar midsommarfirandet. Jag och Tobias tyckte dock att det mest var irriterande att det var så mycket folk och bilar överallt! Vi åkte ut till en kompis föräldrahem och grillade istället! När vi kom hem på kvällen hade de flesta packat ihop sina stånd och det var betydligt färre bilar och folk ute. Skaplig kontrast mot antalet personer i stan idag! alla hade lämnat stan för midsommarfirande. Vi var nästa ensamma på City Gross och när vi skulle parkera bilen var det helt tomt på gatan. vi firade dock inte på något speciellt sätt. Åt lite grillad kyckling och jordgubbar med Fairings vaniljprotein till efterrätt. Och vid tio är det dags för mig att åka till jobbet! Ganska skönt att bara var hemma och rå om varandra lite!

Och igår när vi var och grillade trillade det in ett sms från söta Evalinda! Hon skrev att det var fina bilder på mig med i Body! Jag som inte prenumererar vart genast nyfiken och började leta efter en tidning. Den kommer dock inte ut i butik för ens på tisdag! Men jag fick tag i Desi som snällt fotade bilderna och mmsade dem till mig! så nu vet jag i alla fall när bilderna är tagna! Men jag längtar som tusan till på tisdag när jag kan skaffa mig ett ex och kolla in bilderna själv!

DSC_0306-1

Denna outfit har jag på mig på bilderna i tidningen. Resultatet av diciplin, en enorm vilja, stöd från nära och kära samt en extra knuff av Fairings produkter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar