Följ mig på Instagram: @helenwil

tisdag, januari 07, 2014

I’m back!

På många sätt.
Vi är tillbaka hemma i Karlskrona. Sedan sist har vi spenderat en tiden hos Tobias föräldrar samt hos mina föräldrar i Falun. Träningen har flutit på bra och det har funnits mycket energi till följd av extra energi i form av julmat och julgodis.

Även nyår bjöd på mat och godis i överflöd! Amerikanskt tema där vi lagade all mat från grunden. Vi bakade bröd, malde kött, slog egen majonnäs osv. Supergott! Och Supermätt!

Dock är det nu slut på kalasandet och vi är åter i vardagen.
Efter nyår drog jag även på mig en förkylning som resulterade i feberfrossa och halsont i några dagar. Men nu är jag tillräckligt frisk för att dra igång träningen igen och är tillbaka i gymmet. Gillart!
Har laddat i mig extra l-glutamin från Fairing och vitaminer för att stärka immunförsvaret och jaga bort förkylningen.

L-glutamin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar