Följ mig på Instagram: @helenwil

lördag, januari 11, 2014

Det knallar på

Helg igen. Dagarna bara springer iväg. Denna vecka har spenderats med näsan i böckerna. Så klart varvat med en hel del träning!

Dagarna har startas galet tidigt på CrossFit Karlskorna. Morgonpass med maken och Patricia har genomförts. Bra med sällskap, då kan man liksom inte banga ur när klockan ringer klockan 05.00! Vill ni läsa mer detaljer om min träning så tänkte jag börja skriva i min träningsjournal på kolozzeum igen.

Annars känns kroppen återställd och sockeravgiftad. Skönt att fylla på med bra bränsle som kroppen har nytta av. Det märks stor skillnad i träningen!

Även i morse  stod morgonträning på schemat. Det vart ett dubbelpass och vi spenderade närmare två timmar i boxen. Dock ett bra pass som resulterade i PB i Clean & Jerk! Men tekniken behöver jobbas på. Nöta nöta nöta!

20140111-124439.jpg
Glada, nöjda och trötta efter morgonens pass!

Nu ligger lunchen i magen och det är dags att återgå till böckerna.


Har du frågor om Farirings kosttillskott? Klicka här eller kontakta mig så hjälper jag dig!
Klicka här för att följa min träningsjournal på Kolozzeum

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar