Följ mig på Instagram: @helenwil

söndag, januari 26, 2014

Tack för förtroendet

Ännu en vecka är slut. Söndag kväll igen och jag vet inte var tiden tar vägen! Vi har kommit in i vardagslunken igen och dagarna startas oftast i boxen hos CrossFit Karlskrona. Sedan iväg till skolan för föreläsning och projektarbete. Hem och byta om och vidare till gymmet för styrketräning. Jag trivs bra med dessa rutiner. Träningen går framåt. Jag känner mig starkare och formen känns helt ok. Hinner dock inte uppdatera här så mycket som jag skulle vilja. Men jag försöker uppdatera på Kolozeum lite oftare, så kik in där om ni där intresserade av att följa min träning.
Vill även passa på att tacka min sponsor Fairing för att jag även detta år får vara en del av deras team. Bra produkter för att kunna maximera mina träningsresultat. Och bra personer som jobbar på företaget. Stort tack för att ni tror på mig! Klicka här för att se min profil och spana in andra medlemmar i Team Fairing.
2014-01-24 08.17.51
Fredagens form. Nytt gym, ny spegel. Obligatoriskt att ta bild på sig själv Blinkar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar