Följ mig på Instagram: @helenwil

onsdag, januari 29, 2014

Full rulle

Tränade ihop med mannen min igår. Vi hängde på Patricia och Petter och rev av ett pass i boxen.

A. 3 Rounds for time (rest 1 min between rounds):
20 Unbroken Wall Balls 14 lbs to 3,05cm, 50 Double-unders, 10 Burpee box Jumps 50cm
Jag hoppade dock  150 single-unders då jag är så dålig på double-unders.

B. 3 Rounds for time (rest 1 min between rounds):
12 toes to bar, 12 Air Squat, 12 Ring Dips

Jag avslutade passet med att testa en maxning på 1000m rodd. Ställde in en pace-boat på 1:50/500m tempo för att se om jag orkade hålla det. Det höll i ca 600m, sen var jag nära att spy så jag fick lov att stanna upp och hosta lite. Tappade en del tempo då jag var tvungen att dra igång hjulet igen, men slutade ändå på 3.45. Bra utgångsläge inför vårens tävlingar. Några roddintervaller varje vecka ska nog göra susen!


Har du frågor om Farirings kosttillskott? Klicka här eller kontakta mig så hjälper jag dig!
Klicka här för att följa min träningsjournal på Kolozzeum

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar