Följ mig på Instagram: @helenwil

tisdag, februari 04, 2014

När man minst anar det...

Igår hände det. Min första muscle-up!  Som jag har kämpat!
Vi var uppe i Stockholm i höstas och gästade CrossFit Södra station. Då fick vi massa bra tips av Marcus på hur man gör en muscle-up. Tobias lyckades gör en tack vara det. Men inte jag. Har varit riktigt nära några gånger, men inte kommit hela vägen upp.
Förra helgen började jag från scratch. Har hängt i de förbaskade ringarna och försökt få till en bra kipp. Men jag har varit lite för feg och vågar inte svänga tillräckligt mycket.
Igår var jag på gymmet och körde ett benpass innan jag åkte till boxen för att joina Patricia i hennes träning. Hängde lite i ringarna och bara bestämde mig för att nu ska jag upp. Och helt plötsligt lyckades jag. Hela tre gånger! Inte direkt snygga, men upp kom jag! Äntligen!!




Har du frågor om Farirings kosttillskott? Klicka här eller kontakta mig så hjälper jag dig!
Klicka här för att följa min träningsjournal på Kolozzeum

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar