Följ mig på Instagram: @helenwil

onsdag, maj 05, 2010

Sega ben

Sitter i soffan och känner mig nöjd. Har tränat ben idag. Lite trött och sliten, så det fick bli lite lättare pass med fler reps och lättare vikt. Vart trött iaf! Träffade en kompis på gymmet som jag hjälpte med rygg och tricepsövningar. Kul att få peppa lite! Fick ett mess när jag kom hem där hon frågade när jag ska till gymmet imorgon. Det tar jag som ett tecken på att hon var nöjd med hjälpen!

När jag kom hem gav jag mig ut i trädgården för att klippa ner buskar. Fram med häcksaxen och kapade dem med marken! nu är det bara rötterna kvar… det jobbigaste!DSC00081
Se så tomt det blev!

Vi har börjat med sommartid på jobbet. Till och med sista augusti slutar vi klockan 16 istället för 17. Superskönt! kvällen blir väldigt mycket längre! dock har jag bara lyckats komma iväg vid 16 en dag hittills. Men jag har ju hela sommaren på mig att sluta i tid ;)

Nu är det das för kvällsmål! mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar