Följ mig på Instagram: @helenwil

tisdag, maj 11, 2010

Bra idé?

Förra veckan tränade jag ben på onsdagen. På torsdagen gick jag på ett spinningpass. Inte så bra idé då jag var ganska sliten i benen redan när vi började. Men kul var det!
Den här veckan tänkte jag testa nåt annat. Jag har precis kommit hem från ett benpass och sitter och laddar med knäckebröd och makrill. Ska snart iväg och köra ett spinningpass. Bättre eller sämre? Det återstår att se! Blir ju i vilket fall som helst ett bra förbränningspass, men jag förväntar mig inte att nå några rekord på pulsklockan!
Spinnar några gånger i veckan nu när jag har ont i knät så jag funderade på att köpa skor med clips. Men så var jag iväg till verkstan med min nuvarande cykel och fick veta att det skulle kosta minst tvåtusen att få den fixad!! (har inte varit så duktig med att serva den under de 10 år som jag haft den...) Så nu funderar jag på att köpa mig en racer och ge mig ut på vägarna att cykla istället!! Verkar för tillfället väldigt lockande!

på återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar