Följ mig på Instagram: @helenwil

måndag, maj 31, 2010

Promenad i skogen med nya kameran

Ny vecka och ny tag!
Förra veckan fick jag migrän natten mellan tisdag och onsdag. huvudvärken och tröttheten satt i ända till fredagen så det blev lite extra vila. Var helt matt i kroppen och extremt trött. Sov en del i helgen och tog det lugnt så nu är jag redo för en ny vecka igen!
Startade den med morgonpromenad och bröst/biceps på gymmet efter jobbet. När jag kom hem tog jag mig en kort promenad för att testa kameran. Mycket inställningar och jag kan nästa inget! Men jag provade lite olika slutartider och  så här blev resultatet;

test av kamera 130test av kamera 128Olika fokus och olika lång slutartid.
test av kamera 140 test av kamera 141 test av kamera 084
Jag traskade även förbi dessa sötnosar!

2 kommentarer:

  1. Första bilden var grymt fin! och dom andra förstås :)

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket. en hel del inställningar att lära sig dock! men än så länge väldigt kul!

    SvaraRadera