Följ mig på Instagram: @helenwil

onsdag, maj 19, 2010

Lugn och skön helg

Långhelg har det varit för vissa. Jag har jobbade dock i fredags. Vill spara min semester till sommaren.
Det positiva med lånhelg är ju att Tobias har varit hemma länge! Han kom ju hem i onsdags och vi fick hela torsdagen att mysa tillsammans. Dessutom är han ledig hela veckan! Träning och lite pyssel med bubblan hanns med i torsdags. Tyvärr så ösregnade det så vi fick hålla oss inne hela dagen!
Efter jobbet på fredagen begav vi oss ner till Stockholm och farmor och farfar. Där spenderade vi helgen i lugn och ro! Mycket god mat och trevligt sällskap! Tack för en trevlig helg!
Vi hann med en tur till Barkaby outlet där vi kollade på kamera. Jag har ju planer på att köpa en systemkamera till sommaren då vi ska iväg på vår efterlängtade bröllopsresa. Det lutar åt en Nikon D5000, så nu ska jag bara hitta ett bra pris på den också!
I söndags tog vi oss en tur till Veddesta och Fairing gym. Ingen träning, men en trevlig pratstund med Lasse. Kul att se hur det ser ut där! Fick även med mig lite kläder och tillbehör från mitt nya team. Tack för att ni tror på mig!

Den här veckan har det varit strålande sol och det känns lite segt att sitta inne hela dagarna! Har kollat på en racer cykel så att jag ska kunna träna mer ute! De är så dyra bara så jag vill ju vara säker på att jag kommer använda den innan jag lägger ner massa pengar! Trist om man inte skulle tycka att är roligt när man väl köpt en! Får fundera lite till helt enkelt!

Ha en trevlig eftermiddag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar