Följ mig på Instagram: @helenwil

onsdag, maj 12, 2010

Dålig idé!

Denna veckas upplägg var sämre. Fast det beror ju på vad man vill ha ut av träningen.
Jag kände redan under uppvärmningen hur trött jag var i benen. Massor av mjölksyra och ganska seg. Men jag fick till ett bra förbränningspass då jag låg mellan 75-80% av maxpuls. Man kan ju inte förvänta sig att man ska kunna maxa varje pass!
För övrigt tyckte jag att passet var ganska tråkigt. Långa perioder i samma position och enformigt. Plus att musiken inte riktigt var i min smak. Men det var en ny instruktör för mig och hon förtjänar en andra chans! Att jag tyckte att det var tråkigt kan ju bero på att jag var trött och sliten!
Gick och la mig ganska tidigt igår och jag kände redan då hur det började "dra och krypa" i benen. Nu har jag precis kommit hem från en promenad och det var på stela ben jag tog mig runt! Får jag inte träningsvärk efter träningen igår så ska jag sluta träna!

Nu är det dags för dusch, gröt och jobb! Och ikväll kommer Tobias hem!! Längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar