Följ mig på Instagram: @helenwil

tisdag, januari 27, 2009

trött...

trött och sliten. sov lite för lite två nätter i rad nu så snart är det snart dags för sängen.
Jobb som vanligt idag. Bara tre dagar kvar...hmmm... undra vad jag ska göra nästa vecka?

Promenerade till gymmet efter jobbet. Bytte om och satte fart med ett hårt benpass. Skönt med mjölksyra och svett!! Det blev benpress, leg curl, leg extension, incline leg press, utfall i smith (gör hellre utfall med hantlar, men jag kan ju inte hålla nån i höger hand), en magmaskin, situps, finnen och tåhävningar. Lassade på ganska tungt idag efter att ha kört med lätt vikt och många reps i några veckor.
Och det kändes vil jag lova. Hade mjölksyra så jag mådde illa efter passet och jag känner hur stelheten kommer krypande!!
Imorgon blir det överkropp. Tungt med vänster sida och gummiband med höger.
Nu ska jag hoppa i säng!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar