Följ mig på Instagram: @helenwil

måndag, januari 26, 2009

Äntligen vinter!!

Så var ännu en helg slut. Tråkigt. Tobias har åkt tillbaka till Herulien, inte kul. Längtar till på fredag när han kommer hem igen.
Var till sjukhuset idag igen. Fler övningar för att få igång handen. Ett nytt stöd för smärtlindring och en tid på måndag för tryckluftsbehandling. Ska tydligen få "puffar" på handen i ca 60 min för att minska svullnaden. Konstigt. Kämpar på med min övningar, men det gör fortfarande riktigt ont i vissa lägen. Var enklare med gipset, då gjorde det ju inte ont alls. jaja, får kämpa på så jag kan börja träna ordentligt igen. Idag blir det en promenad och imorgon ska jag till gymmet.
Får nog passa mig när jag går ut. Det har nämligen snöat hela helgen och nu är det äntligen riktig vinter!!! Massor av snö och minusgrader. Ska nog ta mig en tur till backen nån dag och prova mina nya pjäxor!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar