Följ mig på Instagram: @helenwil

torsdag, januari 22, 2009

happy ending...

Då var dagen bloggkvot fylld. Ganska tråkigt idag då det inte var så många som uppdaterat. Konstigt att man kan bli så fascinerad och intresserad av att läsa vad andra gör,
längta till ett liv man inte har och vara avundsjuk på andra.
Men jag måste nog säga att mitt liv nästan är på topp nu. Nytt hus med mannen i mitt liv, omges av goda vänner och familj och vi har pengar till mat, hyra och vardagslyx. Det som får mitt liv att bara vara nästan på topp är den envisa handen. Men håll tummarna för att den är läkt nu! Imorgon ska den röntgas och sen kommer domen. Förhoppningsvis kan jag sätta igång med träningen igen sen, så att jag kan kämpa mig till drömkroppen bland alla vikter och maskiner på gymmet :) Håll tummarna för ett happy ending!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar