Följ mig på Instagram: @helenwil

torsdag, januari 29, 2009

redan torsdag...

oj vad fort veckan har gått. Tiden har bar flugit förbi på jobbet och imorgon är det sista dagen. Mina mungipor kommer nog att peka lite nedåt när jag går hem imorgon.Har bakat idag som tack för att de varit så trevliga mot mig. Blåbärsmuffins och äpple & kanel muffins. Men formarna jag köpte var för tunna så smeten rann ut lite på plåten. Får hoppas att de smakar bra iaf!! Kan ju inte smaka eftersom att det är ägg i dem.
Handen blir iaf bättre och bättre. Kan använda den mer och mer, men det är fortfarande stel som sjutton. Kan inte knyta handen än. Får kämpa på med mina övninger ett tag till.
Träningsvärk i rumpan har jcg också. Skitdrygt att gå i trappor...

Imorgon är det fredag, bästa dan på hela veckan. Då kommer ju Tobias hem. Läääääängtar!!!
Ska nog mysa framför tvn imorgon kväll och bara ta hand om varandra. Det gäller att ta till vara tiden när man inte ses så ofta!!
jaja... nu ska jag gå och träna min hand igen. så att den börjar fungera som en riktig hand nån gång!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar