Följ mig på Instagram: @helenwil

torsdag, september 13, 2012

The bitch is back…

Det börjar närma sig tävling. Det märks. På humöret. Jag är trött, arg och irriterad. Skola har börjat också. Jag sitter och räknar tal jag inte förstår och blir frustrerad. Åker till gymmet för att göra av med lite irritation. Jag är för trött och sliten i kroppen för att orka ta i max. Jag blir irriterad för att träningen går dåligt…En ond spiral!

Det går bra att hålla skenet uppe när jag är i skolan och på gymmet. Men när jag kommer hem släpper jag ut allt. Jag blir arg för att någon (läs mannen min) andas vid fel tillfälle, drar ut fel låda i köket, kryddar kycklingen med fel krydda… osv. Lista kan göras lång! Han ska ha en stor eloge för att han står ut med mig och stöttar  mig i denna satsning. För de senaste veckorna har varit tuffa. Men nu är målet inom räckhåll och jag ska ta mig dit!

Nu är det i alla fall dags att ta tag i den här dagen. Jag startar som vanligt med favorit frukosten: Havregrynsgröt, hallon och Fairings sloow protein vanilla ice cream. Lovely!
image
Frukost med vaniljprotein!
Vilken är din favorit?

1 kommentar:

  1. Heja Helen! Häng i bara, du är grym och en riktig inspirationskälla. Goa hälsningar Teddie

    SvaraRadera