Följ mig på Instagram: @helenwil

torsdag, september 16, 2010

Då var det helg igen!

Inga föreläsningar på fredagar, så nu är det helg igen. Har dock en hel del att plugga då jag fortfarande inte förstår så mycket, så morgondagen kommer att spenderas med böckerna ändå!

Pallrade mig till gymmet idag också…Och efter mina två senaste superpass vart det platt fall idag! Efter en natt med lite sömn kände jag mig sliten i kroppen. Jag ändrade även om lite på kosten och åt lite mindre kolhydrater innan träningen för att kunna fylla på med mer efter. Men det gick inge bra! Då hade jag ingen energi alls under träningen. Så det fick bli lättare vikter och lite fler reps idag, samt förbränning efter det. Känner mig dock nöjd med dagen ändå. Passade nämligen på att prova favoritbyxorna imorse. Jag har inte kunnat ha dem sen i våras, och målet var att kunna ha dem på SM. (första helgen i oktober) Det visade sig att jag kunde ha dem redan nu! Med en vikt på ca 2 kg mer än när jag kunde ha dem förra året! Det verkar som att allt slit på gymmet har gett resultat!

Nu är det dags för te och Idol!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar