Följ mig på Instagram: @helenwil

tisdag, augusti 31, 2010

Andra dagen som student

Andra dagen i skolan idag. Vi fick sitta och räkna själva. Och hoppsan vad svårt det var! Kommer inte ihåg ett skvatt av vad jag lärde mig i gymnasiet!! Kommer nog bli en del timmar spenderade med att leta fram de gamla kunskaperna!

Vid registreringen igår sprang jag på två andra tjejer som också flyttat ner. De flyttade ner förr sommaren och sist jag träffade dem var i San Diego. Känns som att det kommer bli lite liknande här. Vi tjejer får hålla ihop och umgås när våra män är ute till sjöss. Skönt att veta att man inte är ensam iaf! det finns alltid nån man kan ringa när man känner sig ensam!

Efter skolan idag var jag förbi vår nya lägenhet och hämtade nycklarna. Mindre rum än i huset och öppet mellan kök och vardagsrum. nytt och fräscht, men vi kommer få problem med att få plats med alla möbler! Får väl sälja det som inte får plats.

Lite träning har jag hunnit med också. En promenad imorse och axlar/biceps nu på kvällen. Är väldigt trött och seg i benen idag så jag skippade cardion efter styrkan. det får bli lite höjning av kalorierna imorgon och lite extra träning. Än så läng går allt enligt planen och jag måste tappa ca 3 kg/mån för att komma i bra form. A piece of cake!
När jag klev in på gymmet idag hälsade de med namn! Inte illa för att vara andra besöket! Har pratat med deras platschef idag och nu är jag sponsrad med träning på Loj&Motion! Superbra! Nu fattas bara lite nya rutiner och att komma in i vardagen för att det ska bli en bra höst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar