Följ mig på Instagram: @helenwil

fredag, november 28, 2014

På resande fot

Kändes som jag bara hann hem och vända innan det var dags att ge sig av igen. Jag är inte van att vara borta två helger i rad!
Nu sitter jag i Göteborg, men dagen inleddes med ett pass i boxen.
Open 11.5
AMRAP 20
5 Power Clean 45 kg
10 Toes to bar
15 Wallball
Det var tungt idag. Kroppen har känts sliten hela veckan. Och så gjorde jag squat cleans igår kväll. Det i kombination med att klockan var 6 på morgonen bidrog nog till att det kändes så jobbigt.

Igår hade jag planerat att lägga in lite lätt jogg i min träning. En wod med totalt 5x 80m hade jag tänkt. Jag provade foten innan och joggade 80m. Kändes inte bra... Valde sedan att byta ut joggen mot swingar. Tusan vad lång tid detta tar! Trött på att inte kunna använda foten som jag vill!
Men jag är duktig och rehabar foten som jag ska. Tåhävningar, balansplatta, gummiband och enbensböj. Tråkigt som tusan!



Resten av dagen spenderades sedan på ett tåg till Göteborg för att vara med på Fitnessfestivalen.
När jag kom fram gick jag för att hjälpa till med det sista på monterbygget. De var nästa klara med allt när jag kom dit, så jag pratade mest skit och tog kort.


Ser fram emot helgen. Mingel i massor. Tävlingar av alla de slag. Muskler. Posering. Glitter. Brunfärg. Riskakor. Proteinpulver. Bars. PWO. Listan kan göras lång. Och jag gillar det mesta med den!
Så om ni befinner er i Göteborg med omnejd, kom förbi Svenska mässan och insup inspiration!

Snyggaste montern på mässan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar