Följ mig på Instagram: @helenwil

måndag, september 01, 2014

Sista dagen på sommarlovet!

Idag har de flesta kurserna dragit igång igen på skolan. Jag börjar dock inte för ens imorgon.
Jobbade i helgen så jag har passat på att njuta ordentligt idag. Sista dagen jag har sommarlov. Någonsin! Jag tar ju examen i vår, så nästa ledighet blir ju semester...

Idag har jag gjort det jag gillar allra mest; tränat, fått massage och legat på soffan! Jag avverkade ett hejdundrande benpass, la mig på soffan och vilade lite och sen fick jag en genomknådning av benen. Kommer nog vara lite mör imorgon!

Velar fortfarande fram och tillbaka gällande tävling. I fredags körde jag ett marklyftsmaraton på boxen. Många reps och mycket vikt. Det tyckte inte min kropp om. 3 kg upp över natten och helt tom på energi hela helgen. En vätskig och svullen kropp drog ner motivationen och det slank ner lite extra energi under helgen. Lite hembakt bröd och några RecoveryBars. Så, från och med nu är det slut på maxpass i boxen. Lite lugnare cardio med mycket kroppsvikt-övningar och styrketräning på gymmet gäller. Hoppas att kroppen ska återhämta sig och samarbeta! Formen nästa helg får avgöra. Om vågen visar 56 kg anmäler jag mig. Annars får det vara!




















Målbilden för tillfället!

















 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar