Följ mig på Instagram: @helenwil

lördag, augusti 30, 2014

Ny frukostfavorit!

Hade beslutsångest igår morse om vad jag skulle äta till frukost.
Jag äter nästan alltid havregrynsgröt. Jag brukar variera den med lite olika topping. Nötter, frukt, protinpulver i olika smaker och ibland keso eller kesella.
Igår hade jag precis packat upp väskorna efter några dagar i Stockholm och därför stod Fairings proteingröt framme. Jag velade fram och tillbaka om vilket jag skulle välja.
Det slutade med att jag valde båda!
Jag tog en halv protion proteingröt och en halv portion havregryn. I med lite vatten och tre minuter i micron. Det var supergott! Lite mer tuggmotstånd med havregrynen i och lagom sötma från proteingröten! Toppade även med lite hallon och valnötter. Helt klart en hit som kommer att avnjutas fler gånger!
 
Fairing Proteingröt (1400g)
Vill du beställa proteingröten hittar du den här: http://shop.kolozzeum.com/sv/maltidsersattare/fairing-proteingrot-1400g.html
 
Glöm inte att ange 1008HW för att få 10% rabatt ;)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar