Följ mig på Instagram: @helenwil

fredag, september 13, 2013

Sjukling!

Skolstart innebär att man träffar alla klasskompisar igen. Och byter bakterier med dem! Det började med halsont tidigare i veckan och nu sitter jag här med feber, hosta och har tappat rösten. Gav mig ut på morgonrunda idag men fick vända efter 10 minuter. Jaja, bara att gilla läget. Denna gång hoppas jag kunna vara frisk till tävlingen nästa helg så att jag kan prestera mitt bästa i styrkemomenten. Förhoppningsvis liiite tidigare så jag kan förbereda mig bättre än sist.

Dagen kommer spenderas i soffan med en kanna te idag och lite vetenskapliga artiklar. Studierna måste ju göra även fast huvudet inte är på topp.

 

20130913_091859-kdcollage

Formen känns bra i alla fall, så jag behöver inte stressa över missad träning. Bara låta kroppen återhämta sig i lugn och ro.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar