Följ mig på Instagram: @helenwil

torsdag, september 05, 2013

Back to school

Tillbaka i skolbänken igen efter en allt för kort sommar! Jobb, träning, tävling och semester har hunnits med.
Bland annat två veckor i Kambodja! God mat, lyxigt boende, träning, massage och en del turiatande hann vi med.

Väl hemma igen låg fokus på jobb och träning. SM i Athletic Fitness stod på agendan. Formen inför tävling kändes bra och jag var riktigt laddad att ställa mig på scenen igen. Tyvärr vart jag sjuk och låg i feber veckan innan tävling. Hosta och halsont på tävlingsdagen ställde till det och jag kunde inte prestera mitt bästa. Men det är sånt som händer. Bara att komma tillbaka ännu bättre nästa gång.

Nu är sommaren slut och på agendan står ännu ett år i skolan. Varvat med en hel del träning och en och annan tävling. Om två veckor åker jag till Norge med mannen min och tävlar i Stavanger Open. Athletic fitness igen. Är ju lite revanchsugen sen SM ;)
Två veckor efter det ska jag vara med i SM i body fitness. På med blingbling och klackar igen och glänsa på scen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar