Följ mig på Instagram: @helenwil

torsdag, september 12, 2013

Galet trött

Precis fått i mig frukosten. Gröt, ett äpple och Fairing Sloow Protein i smaken Vanilla Icecream. Och massa kanel så klart!
Har sovmorgon idag. Börjat 10 istället för 8. Men torsdag innebär höjning av kolhydraterna för min del. Så jag valde att gå upp lite tidigare än vad jag behövde för att kunna sitta ner och njuta av min frukost i lugn och ro. Det är ju lyx att få äta frukt på morgonen!

Annars så tycker jag att dieten fungerar bra. Är som sagt galet trött och morgonens promenad gick i slowmotion och det kändes som om jag var ute en evighet! Men med två veckor kvar till tävling kan man ju inte räkna med annat. Har dessutom dragit på mig en förkylning med halsont i två dagar. Men den är förhoppningsvis borta imorgon så jag kan köra på som vanligt igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar