Följ mig på Instagram: @helenwil

måndag, november 19, 2012

My body is a machine...

...and I'm the driver.
Galet trött idag. Seg och lite energi på väg hem från skolan. Vi var iväg på en lägenhetsvisning innan det var dags för gymmet. Var så trött att jag knappt orkade gå upp till lägenheten. Men skam den som ger sig. I med lite pwo i form av rage och en stor dos vilja, sen åkte jag till gymmet.
Under upvärminingen bestämde jag mig för att detta skulle bli ett bra pass. Bra inställning!
Fick till ett super bra pass. Stark och bra kontakt.
Jag tar vanligtvis inte pwo innan träningen. Av anledningen att få bättre effekt när jag väl behöver det. Som idag. Då funkar det skitbra. Speciellt i kombination med en stor dos vilja!
Gjorde dock slut på all energi på gymmet. Så nu är det dags för sängen och återämtning i form av sömn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar