Följ mig på Instagram: @helenwil

torsdag, augusti 16, 2012

Tillbaka i vardagen

Nu har vi varit hemma i en vecka. Jetlagen börjar försvinna, men vi är fortfarande uppe och trampar på nätterna. Jag har kommit igång ordentligt med träningen igen och det känns som att kroppen svarar bra! Det var nog välbehövligt med lite vila för att ladda batterierna. Jag känner mig oförskämt pigg och stark när jag tränar!

Formen blir sakta men säkert bättre! ca 3 kg kvar att tappa och dryga 7 veckor. Kommer gå galant det här!

Idag ska jag hinna med studier, lägenhetsvisningar och träning. Men jag har laddat med en stadig frukost; gröt gjord på hälften havregryn och hälften rågflingor blandat med några valnötter, kanel och toppat med Fairings Complete III vanilj protein. Standardfrukosten som jag aldrig tröttnar på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar