Följ mig på Instagram: @helenwil

torsdag, april 12, 2012

Det går bra nu!

Dietstart i tisdags. Helgen spenderades som sagt i Falun hos föräldrarna. Det slank ner både den ena och andra godsaker under helgen. Och det hela avslutades med grillad kyckling, färskt bröd och lite lösgodis på måndag kväll. Man måste ju passa på innan dieten drar igång Blinkar. På två dagar har jag tappat 1,5 kg. Maginnehåll och vätska såklart, men det ska bli kul att se resultatet efter nästa vecka!

De första dagarna har flutit på bra. Jag trodde att jag skulle ha ett sockersug nu när jag ätit så mycket godis. Men än så länga inga problem med det. Känns bara bra att vara igång och äntligen få se vad som har hänt under fettet! Kost och träningsupplägg kommer jag att skriva om i min träningsdagbok, så om ni vill veta hur det ser ut är det bara att klicka in sig där!

För övrigt ganska lugn vecka i skolan. Två timmars föreläsning. Inte mycket precis. Har passat på att städa lite här hemma och slappat i soffan en del. Laddar för att det ska dra igång på allvar igen…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar