Följ mig på Instagram: @helenwil

fredag, februari 10, 2012

En dag full av träning!

Sovmorgon till 8 idag. Laddade sedan med en ordentlig frukost innan jag begav mig mot gymmet. Mötte upp Cissi och Thess och idag var det Cissi som stod för upplägget. Vi började med uppvärmning genom en kombination av marklyft, frivändning, frivändning med axelpress, benböj med hopp och good mornings. Dessa gjordes med lätt vikt och i serie utan vila. Efter det var det dags att köra igång med den lite tyngre träningen. Frivändningar, benböj med hopp, stångrodd på bänk avslutades med tre magövningar. Många reps, en hel del vikt och tre töser med tävlingsinstinkt kan inte bli annat än bra!

image
Fighterfacet är på!

Efter det var det dags att gå hem och äta. Hann plugga lite innan jag begav mig mot jobbet. Nu var det dags för personalen på hotellet att få träna lite. Hade tur att få en halvtimme över och passade på att springa lite intervaller. Lutning på 6% och sen varvade jag 1.5 min på 5.5 km/h och 1.5 min på 11-12km/h. 5 km hann jag med på dryga halvtimmen.

Avslutade dagen med lite mer studier och nu är det mys i soffan resten av kvällen. Like!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar