Följ mig på Instagram: @helenwil

fredag, september 02, 2011

Det är bra fart i tanten!

Helgen spenderades som sagt hos farmor i Stockholm. Hon bor i Jakobsberg, som bara ligget ett stenkast från Veddesta. Och det är ju i Veddesta som Fairing håller till. Både lager och gym ligger där, så det var inget problem med att hitta nånstans att träna! På lördagen passade jag på att klämma in ett pass innan lunch och sprang på både Lasse och maria på gymmet. Trevligt! Axlarna fick sig en omgång innan det var dags att åka hem till farmor och äta! efter lunchen skulle vi ta en promenad. Farmor brukar gå en runda på ca 3km som vi tänkte gå. Men nånstans fick hon för sig att det var så skönt ute att vi lika gärna kunde gå en sväng till. så det vart en tur på Järvafältet och sen förbi huset vi bodde i när jag föddes. (bodde dock bara där nån månade innan familje flyttade till Falun). det vart totalt 90 minuters promenad! Och när vi sedan kom in började tanten stöka runt i köket för att fixa fika! Syster och hennes kille kom förbi och vi satt och pratade ett tag och fikade med blåbärspaj. Mums!
Kvällen spenderades med att kolla på bilder varvat med friidrott.DSC_0698

Järvafältet.

DSC_0701

Gamla adressen!

DSC_0703

Här bodde vi!

DSC_0705

På söndagen skulle jag på Teamträff med TEAM FAIRING. Vid 12 träffades vi på gymmet och hann med en hel del skitsnack, klädprovning, diettips och tävlingssnack. Kul att träffa så många andra jämlika träningstokar! Passade även på att lasta in två kartonger med tillskott i bilen när jag åkte hem! Satt sedan i bilen sex timmar för att ta mig hem till Karlskrona igen. Rastlös var jag! Men det var skönt att komma hem till mannen igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar