Följ mig på Instagram: @helenwil

fredag, januari 21, 2011

Långhelg

Ganska seg idag, startade med en promenad och sen iväg till skolan en sväng. Har börjat två nya kurser nu. Alltid lika rörigt i början! Böcker som inte har kommit, nya lärare med nya upplägg… men det brukar ju reda ut sig efter ett tag! Mekanik och integrerat projekt står på schemat för våren. Den ena betydligt intressantare än den andra. De här gången ska jag ligga i och plugga från början! Det brukar vara så i början, men sen rinner allt ut i sanden och man sitter och panikpluggar i slutet…

Laddar för gymmet med kaffe. Baksida lår och bröst ska det bli idag! Tråkigaste passet, men man får ju snygga ben så det ska inte försummas!
Tobias har ju köpt kort också så nu får jag sällskap till gymmet! I Like! Sen att han svär åt mig och talar om för mig att han inte vill träna ihop med mig är ju en annan sak. förhoppningsvis får han bra resultat iaf! I övrigt blir nog helgen ganska lugn. Efter förra helgens utgång så längtar jag efter mys i soffan med en film så man vaknar pigg och glad dagen efter Blinkar

Nej, dags för ombyte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar