Följ mig på Instagram: @helenwil

fredag, januari 14, 2011

Äntligen över!

Äntligen är tenta perioden över frö den här gången. Nu behöver jag bara sitta här hemma och våndas några dagar innan jag får veta resultatet! Men det brukar ju gå vägen så jag håller tummarna för att det gjort det nu också.

Jul och nyår har firats i Falun och Årjäng med familj och vänner. Supermysigt, men det var skönt att komma hem till sitt eget igen. Saknar Falun och huset en hel del, men vi kommer ju flytta tillbaka så småningom så vi får göra det bästa av situationen tills så länge!

Nu sitter jag och smälter maten och väntar på att slalomen ska börja på TV. Sedan blir det nog en tur till gymmet för att göra av med lite energi! Tobias har köpt kort nu också så jag får sällskap på träningen. I like!

Imorgon ska vi äntligen ha inflyttningsfest, sådär ett halvår för sent. Men kul ska det bli och till och med jag ska ta mig ett glas vin eller två!

Ha det toppen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar