Följ mig på Instagram: @helenwil

onsdag, januari 26, 2011

Bra dag!

Började dagen med föreläsning i mekanik. Sådär roligt, men säkert nödvändigt.

Efter det hastade jag iväg till gymmet för en fettmätning. Som visade positiva resultat! Visst har jag lagt på mig lite fett, men jag ligger bra till enligt plan och framtida mål! Super! Och tack till Mari och Lok&Motion för all hjälp!

Tillbaka till skolan för att hämta ut en tenta. Den vart godkänd med råge och jag fick ett helt ok resultat. Skönt att ha den ur världen, bara en kvar att vänta på!

Eftermiddagen spenderades med lite plugg och slö surfande. Funderade på om jag skulle vila från träning idag eller inte. men det slutade med en timmes jogging. Skönt att komma ut och när jag väl kommit igång så går benen av sig själva. Tankarna vandrar iväg och jag tänker inte på att det är jobbigt! 9,5 km blev det, utan att det kändes speciellt jobbigt. Skönt att komma igång lite med löpningen igen. Jag har ju knappt varit ute nåt sen vi flyttade ner hit.
Nu har jag pillat i mig en välförtjänt kycklingsallad och ska mysa i soffan med mannen min. Måste säga att jag trivs ganska bra med min tillvaro för tillfället!
Ler

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar