Följ mig på Instagram: @helenwil

fredag, januari 21, 2011

Det går bra nu…

Vi skulle handla lite på väg hem från gymmet. Cola, hamburgerbröd och öl till hamburgersmeten. Tobias släppte mig vid Hemköp och jag gick in och handlade. När jag går där inne kommer jag på att jag inte har något ID med mig. Äh, jag chansar tänker jag och går till kassan. Men det gick inte. Knallar hem muttrandes för mig själv, lämnar det andra jag handlat, hämtar mitt ID och går tillbaka för att köpa en öl.
Väl tillbaka hade de bytt kassörska och denna frågar inte efter ID! Muttrar ännu mer! får under tiden en avisering om att böckerna jag beställt kan hämtas ut i affären vägg i vägg. Går dit och uppger koden samtidigt som jag kommer på att jag beställt dem i Tobias namn. Eftersom jag inte har hans ID får jag inte hämta ut paketet. Så jag knallar hem och skickar iväg honom att hämta paketet. När han kommer dit står paketet som utlämnat i deras dator och han får tjata till sig det!
Nu är vi hemma båda två och har, förhoppningsvis, fått med oss det vi skulle! Jag vill ju inte springa till affären en gång till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar