Följ mig på Instagram: @helenwil

onsdag, juli 09, 2014

Träningsläger!

Precis pillat i mig frukosten efter dagens första pass. Ja, frukost. Klockan fyra på eftermiddagen. Jag jobbar natt på somrarna och har nu två dagars ledigt. Sov därför futtiga fyra timmar innan jag pallrade mig ner till boxen för lite böj. Det gick skitdåligt. Så jag bytte övning och gjorde front squats och utfall istället. Avslutade sedan passet med en WOD.
For time:
60 Double unders
50 wallballs
40 marklyft
30 boxhopp step down
20 burpee pullups
Svettigt värre och frukosten satt bra efter det! Eftersom jag sovit halv dan åt jag även dubbelt så mycket som jag brukar! Måste ju hinna få i mig all mat på kort tid idag!

Denna veckan har jag även besök av supergoa Ulrica. Vi brukar hälsa på varandra med jämna mellanrum. Då spenderas tiden med massa träning, mat och slapp på soffan. Och en hel del skvaller så klart!
Nu väntar dagens andra pass. Benen ska få sig en omgång på gymmet. Lovely!

Förresten så är det sommarrea i webshopen nu! Passa på att fynda!

Bland annat hittar ni min favorit Amino RUSH till specialpris! Kör den i mixern med is och det blir en supergod sommardrink!
feature_amino


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar