Följ mig på Instagram: @helenwil

lördag, juli 12, 2014

Over and out!

Jag och maken har sedan några veckor tillbaka kört en “lördagschipper” tillsammans. (En längre crossfit-wod) Riktigt roligt att träna tillsammans!

Idag är dock mannen hos sina föräldrar och jag är hemma och jobbar. Han programmerade dock en chipper till mig ändå. Och det kändes som att han var extra jävlig bara för att han inte var med själv…

Upplägget såg ut så här:
60 thrusters 20 kg
50 burpee farmers walk over box 2x20 kg
40 situps
30 pushups
20 pullups
10 over head squat 30 kg
20 pullups
30 pushups
40 situps
50 burpee farmers walk over box 2x20 kg
60 thrusters 20 kg

De första två momenten tog dryga 16 minuter att ta sig igenom! Galet tungt att promenera över en låda med vikt i händerna! Men jag gjorde det…

Nu har jag landat i soffan och fått i mig lite frukost. Tänkte ligga här och samla kraft inför nattens jobb. Hur jag ska orka ta mig igenom det återstår att se. Det kommer nog intas stora mängder kaffe för att hålla sig vaken tror jag.

2014-07-11

Snyggaste färgmatchningen!

1 kommentar:

  1. Saknar dig som tusan men när jag ser Tobias WOD så känns det rätt skönt ;)

    SvaraRadera